Reclamatie | picanova.nl
Reclamatie

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is?

Als uw product beschadigd is, kunt u dit reclameren bij onze klantenservice. Neem een foto van uw product, inclusief verpakking, zodat we kunnen bepalen of de schade zich heeft voorgedaan tijdens het transport of in de productie. Neem dan contact via op info@bestecanvas.nl. U hoeft het beschadigde product niet terug te sturen.



Wat moet ik doen als de levering niet overeenkomt met mijn bestelling?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet volledig is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We zullen uiteraard onmiddellijk controleren waar uw bestelling blijft. Houd er rekening mee dat de producten afzonderlijk kunnen worden geleverd met verschillende verpakkingen. Daarom kan het zijn dat uw bestelling in 3 delen geleverd wordt.



Wat doe ik als mijn product kleurvariatie vertoont?

Als uw bestelling verschilt van de oorspronkelijke kleur, is dit meestal te wijten aan de instellingen van uw monitor. Onze printers worden regelmatig gecontroleerd en drukken uw afbeelding volgens uw specificaties. Als uw product een extreme kleurvariatie vertoont, neemt u dan contact op met onze klantenservice en stuur ons een foto van uw product.



Wat moet ik doen als mijn afbeelding wazig of onscherp is?

Als uw afbeelding onscherp of wazig is, is dit meestal omdat de resolutie van de foto's voor het geselecteerde beeldformaat niet geschikt is of de foto onscherp werd genoemen. Helaas kunnen we klachten als gevolg van een lage resolutie niet accepteren. Daarom is het van essentieel belang dat u tijdens uw bestelling controleert of de resolutie van uw foto voor het gewenste formaat voldoende is.



Wat doe ik als mijn bestelde toebehoor beschadigd is?

Als uw toebehoor niet naar behoren werkt, kunt u dit binnen 14 dagen reclameren. Informeer onze klantendienst.



Wat moet ik doen als er een deel van mijn bestelling ontbreekt?

Als het onwaarschijnlijke geval zich voordoet dat de levering niet volledig is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We zullen uiteraard onmiddellijk controleren waar uw bestelling blijft. Houd er rekening mee dat de producten afzonderlijk kunnen worden geleverd met verschillende verpakkingen. Derhalve kunnen tot 3 leveringen voorkomen.



Krijg ik mijn geld terug als mijn artikel niet voldoet?

Een restitutie van uw geld voor op maat gemaakte producten is niet mogelijk. Onze producten worden alleen volgens uw specificaties geproduceerd en kunnen niet opnieuw worden gebruikt na teruggave. Volg. § 312d Abs. 4 Nr. 1 BGB bestaat bij het bestellen van goederen die worden geproduceerd volgens de specificaties van de klant of duidelijk afgestemd is op persoonlijke behoeften van de klanten geen herroepingsrecht. Om deze reden bestaat voor de klant bij een zeefdruk met aangepaste opdruk, geen contract voor terugtrekking volgens het Burgerlijk Wetboek. Als uw product beschadigd is of onderdelen van de levering ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice. Natuurlijk zetten wij ons in geval van klachten in om ervoor te zorgen dat er een geschikte oplossing wordt gezocht. In het onwaarschijnlijke geval dat we na twee pogingen nog steeds geen perfect product kunnen leveren, zijn wij uiteraard bereid, zoals wettelijk verplicht, om uw geld terug over te maken.



Snel en Veilig betalen:
  • Snel en Veilig betalen
*Alle prijzen incl. BTW, plus verzending