Levering en verzending | picanova.nl
Levering en verzending

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Om ervoor te zorgen dat uw producten zonder schade worden geleverd, gebruiken wij uitsluitend hoogwaardige en speciale verpakkingen voor onze producten. Onze canvasproducten worden bijv. voorzien van een extra beschermingsrand, zodat de hoeken niet beschadigd raken tijdens het transport. Bovendien worden de meeste producten verpakt in een lucht-bubble-folie.



Welke verzendingsaanbieder levert mijn bestelling?

Onze producten worden geleverd met GLS. Extra grote formaten, bijvoorbeeld 120x90 cm grote formaten, worden geleverd door GEL-Express Logistics. Naar Zwitserland verzenden wij met DHL.



Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Nederland:

Promotie: Gratis verzending binnen het vasteland van Nederland

Verzendkosten inclusief verpakking: € 8,90.

Eilandentoeslag: € 19,90

België:

Voor het eerste artikel € 9,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten berekend.

Luxemburg:

Voor het eerste artikel € 8,90. Voor ieder verder artikel worden geen verzendkosten berekend.



Verzendingsinformatie

Zodra uw pakket klaar is voor verzending, krijgt u een nieuwe e-mail van het adres shipment@unitedartslimited.com. Indien u deze niet ontvangen heeft aan het einde van de productietijd, kan het zijn dat deze e-mail in uw spam map is geland. Als u de melding ook daar niet kan terug vinden, kunt u contact opnemen met ons service team.



Mijn verzendadres is fout of veranderd. Wat kan ik doen?

Hou er rekening mee dat uw adres als gevolg van de geautomatiseerde orderverwerking niet later gewijzigd kan worden.



Kan mijn bestelling ook met een expres-verzending geleverd worden?

Nee, er is helaas geen manier om een snellere verzending te selecteren.



Waarheen leveren jullie?

De huidige lijst van landen waar we leveren ziet u op volgende link: Verzendkosten .

Leveringen naar andere landen zijn momenteel helaas niet mogelijk.



Hoe kan ik de status van mijn levering controleren?

Via www.gls-group.eu kunt u ten allen tijden de actuele verzendingsstatus van uw verzending inzien. Vul in het veld "Tracking" uw pakketnummer in dat u in uw e-mailbericht hebt gekregen.



Wat doe ik als ik niet thuis ben als er wordt geleverd?

Als u tijdens de levering van uw bestelling niet thuis bent, neemt GLS uw pakket weer mee en laat u een bericht achter. Soms onderneemt de koerier de volgende dag een nieuwe poging om het pakket te leveren. Het kan ook zijn dat het pakket bij een buurman of in een winkel bij u in de buurt is afgegeven. Als u van tevoren weet dat u niet de hele dag thuis bent, kunt u dit meestal telefonisch met de koeriersdienst regelen en een andere datum voor de levering aanvragen. GLS - Telefoonnummer: Tel.: +31 30 - 241 78 00



Wat moet ik doen als het verzendadres fout is?

Hou er rekening mee dat uw adres door de snelle orderverwerking later niet kan worden gewijzigd. Neem in dit geval contact op met GLS per telefoon +31 30 - 241 78 00. Houd uw pakketnummer bij de hand.



Kan ik mijn pakket ook laten afleveren in een pakketshop?

Helaas kunt u geen pakketshop als verzendadres opgeven. Wij leveren uitsluitend met GLS en extra grote pakketten met GEL Express Logistik. Onze koeriers leveren niet in een pakketshop.



Wie draagt de ev. invoerkosten.

Bij verzending naar Europese niet-EU-landen, zoals Zwitserland, kan een koerier invoerkosten berekenen. Houd er rekening mee dat deze kosten nog steeds worden gedragendoor de ontvanger.



Snel en Veilig betalen:
  • Snel en Veilig betalen
*Alle prijzen incl. BTW, plus verzending